Skip to content

חיבור האימייל

חברו את תיבת ה‑Gmail או ה‑Outlook שלכם כדי לעבוד את הדואר בתוך Kordox — קראו שרשורים, נסחו תשובות (עם AI), ונתבו דואר נכנס לפרויקט הנכון.

חיבור תיבת דואר

  1. עברו ל‑הגדרות → חשבונות אימייל.
  2. לחצו על חבר Gmail או חבר Outlook.
  3. תועברו ל‑Google או Microsoft להתחברות.
  4. בדקו מה Kordox מבקש (קריאה ושליחת דואר בשמכם) ולחצו אישור.
  5. חזרתם ל‑Kordox — תיבת הדואר מופיעה תחת "חשבונות אימייל" ומתחילה להסתנכרן.

זה כל התהליך. אינכם צריכים ליצור דבר ב‑Google Cloud או ב‑Azure — רק להתחבר ולאשר.

רק התיבה שלכם

החיבור מעניק גישה לתיבה שלכם בלבד. כל חבר צוות מחבר את שלו; חיבור של אדם אחד אינו חושף את הדואר של אף אחד אחר.

שימוש באימייל מחובר

  • תיבת דואר — קראו והשיבו לשרשורים בלי לצאת מ‑Kordox.
  • טיוטת AI — צרו תשובה מוצעת שתוכלו לערוך לפני השליחה.
  • ניתוב לפרויקט — דואר ופניות נכנסים יכולים להיות מנותבים לפרויקט הנכון אוטומטית.
  • ניתוק בכל עת — הגדרות → חשבונות אימייל → ניתוק. זה מבטל את הגישה של Kordox ועוצר את הסנכרון.

פתרון תקלות

  • "האימייל עדיין לא הוגדר בסביבה זו." הפלטפורמה טרם סיימה להפעיל את אינטגרציית האימייל. פנו למנהל Kordox שלכם.
  • מסך ההסכמה מזהיר שהאפליקציה לא מאומתת. במהלך גרסת בטא ייתכן שתראו הודעת "אפליקציה לא מאומתת" של Google; המשיכו אם אתם בוטחים במרחב העבודה, או בקשו מהמנהל להוסיף אתכם כמשתמשי בדיקה.

כל פרויקט, תא טייס אחד.