חיבור האימייל
חברו את תיבת ה‑Gmail או ה‑Outlook שלכם כדי לעבוד את הדואר בתוך Kordox — קראו שרשורים, נסחו תשובות (עם AI), ונתבו דואר נכנס לפרויקט הנכון.
חיבור תיבת דואר
- עברו ל‑הגדרות → חשבונות אימייל.
- לחצו על חבר Gmail או חבר Outlook.
- תועברו ל‑Google או Microsoft להתחברות.
- בדקו מה Kordox מבקש (קריאה ושליחת דואר בשמכם) ולחצו אישור.
- חזרתם ל‑Kordox — תיבת הדואר מופיעה תחת "חשבונות אימייל" ומתחילה להסתנכרן.
זה כל התהליך. אינכם צריכים ליצור דבר ב‑Google Cloud או ב‑Azure — רק להתחבר ולאשר.
רק התיבה שלכם
החיבור מעניק גישה לתיבה שלכם בלבד. כל חבר צוות מחבר את שלו; חיבור של אדם אחד אינו חושף את הדואר של אף אחד אחר.
שימוש באימייל מחובר
- תיבת דואר — קראו והשיבו לשרשורים בלי לצאת מ‑Kordox.
- טיוטת AI — צרו תשובה מוצעת שתוכלו לערוך לפני השליחה.
- ניתוב לפרויקט — דואר ופניות נכנסים יכולים להיות מנותבים לפרויקט הנכון אוטומטית.
- ניתוק בכל עת — הגדרות → חשבונות אימייל → ניתוק. זה מבטל את הגישה של Kordox ועוצר את הסנכרון.
פתרון תקלות
- "האימייל עדיין לא הוגדר בסביבה זו." הפלטפורמה טרם סיימה להפעיל את אינטגרציית האימייל. פנו למנהל Kordox שלכם.
- מסך ההסכמה מזהיר שהאפליקציה לא מאומתת. במהלך גרסת בטא ייתכן שתראו הודעת "אפליקציה לא מאומתת" של Google; המשיכו אם אתם בוטחים במרחב העבודה, או בקשו מהמנהל להוסיף אתכם כמשתמשי בדיקה.